How did conservative media report Trump’s immigration ban?

Breitbart and the Daily Caller among sites rejecting labeling of executive order as Muslim ban and linking move to actions by Barack Obama.

Donald Trump signed an executive order on Friday suspending refugee admission and banning entry to the US from certain Muslim-majority countries for a number of days. But how was Trump’s executive order and the ensuing chaos covered by the pro-Trump conservative media?

Sites such as Breitbart News, formerly run by Trump’s senior advisor Stephen Bannon, or the Daily Caller, founded by the Fox News host Tucker Carlson, reported favorably on the news, pushed back against the labeling of the executive order as a Muslim ban and compared the executive order to the actions of Barack Obama.

Read more…